Ghost of Tsushima Hava Durumu Dinamik Olacak

Eğer yönettiğiniz karakter Jin’i, hayalet yeteneklerini daha fazla kullanmaya iterseniz, Ghost of Tsushima hava durumu değişmeye başlıyor.

Oyunda, ana karakterimiz Jin’in yaptıkları, oyundaki hava durumunu etkiliyor, bunu derken sadece flütünü çalarak güneşli, sisli, yağmurlu ve fırtınalı durumları arasında geçiş yapabilmesinden bahsetmiyoruz. Hayır, Moğollarla nasıl mücadele ettiği de havayı değiştiriyor.

Bir röportajda, oyunun hikaye yönetmeni Nate Fox, yapımın oyuncular daha Hayalet-odaklı bir oynanışa yöneldikçe daha fazla fırtına göndermeye kodlandığını belirtiyor.

Ghost of Tsushima Hava Durumu

Ghost of Tsushima Hava Durumu – Gizlilik Odaklı Oynanış

Ana karakterimiz Jin, oyunda kendi kimliğinden uzaklaşarak Hayalet’in gücünü kucaklayabiliyor, bu da Moğollarla daha “onursuz” bir yolla dövüşmesini sağlıyor. Oyunun başlarında, sahip olduğunuz tek araç olan samuray yöntemleriyle düşmanların çoğunu yenebilirsiniz. Ama çatışmaların zorluğu arttıkça ve siz de yeni Hayalet yetenekleri açtıkça, oyun sizi doğal olarak daha gizlilik-odaklı bir oynanışa itiyor.

Samuray yeteneklerini kullanmayı bırakıp, daha çok Hayalet yeteneklerine yöneldikçe yapım da sizin oynanış stilinize göre değişiyor. Moğolların, oyunun başında karşılaşdıkları o hafif rüzgarlar, siz daha gizlilik-odaklı bir oynanışa yöneldikçe, korkutucu rüzgarlara, gürültülü şimşeklere ve aydınlatıcı yıldırımlara dönüşüyor. Doğal olarak daha fazla fırtına daha fazla karanlık bölge demek. E haliyle karanlık bölgelerin fazla olması, gizlilik-odaklı oynayan bir oyuncunun işine gelir.

Ghost of Tsushima Hava Durumu

Ghost of Tsushima Hava Durumu yazımızın sonuna geldik. Bunun gibi daha fazla içerik için Otağ‘ın Instagram ve Twitter adreslerini de takipte kalın.

Yorumlar

HOŞUNA GİDEBİLİR