Google İşletmelerine Ek Özellikler Geliyor

google isletmeler

Google İşletmeler yakında, potansiyel müşterilerin bir işletmenin bir bakışta neler sunduğunu anlamalarına yardımcı olmak için işletmelerin Google Arama ve Haritalar sonuçlarında görünen listelerine ek tanımlayıcılar eklemesine izin verecek. Şirket, bu yeni tanımlayıcıları ekliyor ve COVID-19 salgını sırasında işletmelerin müşteriler için önemli bilgileri daha iyi ortaya koymasına yardımcı olmak için bugün bir dizi başka özelliği duyuruyor.

Google İşletmelerine Ek Özellikler Geliyor

Google’ın “özellikler” olarak adlandırdığı yeni tanımlayıcılar, bir girişteki diğer işletme bilgileri altında gösterilen kısa notlardır. Örneğin, sanal dersler sunan bir yoga stüdyosu “çevrimiçi sınıflar” özelliği ekleyebilir. İşletme sahipleri bir özellik ekleyebilir, ancak işletmelerinin özelliği kullanmak için Google tarafından doğrulanması gerekir. Aşağıda, özelliklerin nasıl görünebileceği hakkında bir fikir vermek için Google’dan bir ekran görüntüsü verilmiştir:

google isletmeler özellik

Resim: Google

Google ayrıca, Google ile rezervasyon yap kişilerin randevuları doğrudan bir girişten ayırmasına olanak tanır. Google daha önce yüz yüze hizmet için 100’den fazla hizmet rezervasyonu iş ortağıyla entegrasyon sunuyordu, ancak şimdi işletmeler bu iş ortakları aracılığıyla çevrimiçi hizmetler için randevular sunabiliyor. İşletmeler ayrıca çevrimiçi randevuya veya sınıfa nasıl katılacağını listeden de belirleyebilecekler.

google isletmeler özellik

Resim: Google

Restoranlar için de birkaç yeni özellik var. Restoranlar yakında tercih ettikleri dağıtım veya yayın ortağı şirketlerini işletme listelerinde belirleyebilecek ve Google artık doğrulanmış işletmeler olmak için yalnızca paket servisi olan veya yalnızca teslim edilen (bazen sanal veya bulut mutfaklar olarak adlandırılan) restoranların uygulanmasına izin veriyor.

Google ayrıca dünya genelinde daha fazla işletmenin doğrudan bağış listelerine bağlantılar eklemesine veya doğrudan işletme listelerinde bir hediye kartı satın almasına izin veriyor. Google ilk olarak bu bağlantıların ABD, Kanada, İngiltere, İrlanda, Avustralya ve Yeni Zelanda’daki işletmeler için mevcut olduğunu söyledi 11 Mayıs’ta Google, bugünden itibaren İtalya, İspanya ve Japonya dahil 18 ülkede daha fazla işletme için bu özelliği kullanıma sunuyor.

Daha fazlası için Otağ‘ı, İnstagram ve Twitter üzerinden takip etmeyi unutmayın!