Pandemi Sayesinde Zoom Abonelerde ve Gelirlerde Büyük Bir Artış Gördü

Zoom

Uygulamanın pandeminin en sıcak video konferans hizmeti haline gelmesiyle Zoom’un gişe rekorları kıran bir kullanımı vardı. Bugün, şirket şubat-nisan döneminde 328 milyon dolar gelir elde ettiğini bildirdi. Bu, geçtiğimiz yıl 122 milyon dolar kazandığı zamanın iki katından çok daha fazla ve Zoom’un birkaç ay önce hedeflediği zaman yapmasını beklediği 200 milyon doların çok üzerinde.

Zoom, geçtiğimiz aylarda kaç kişinin yazılımını kullandığını tam olarak söylemiyor, ancak şirket 100.000’den fazla okulu da içeren “benzeri görülmemiş sayıda ücretsiz katılımcı” eklediğini iddia ediyor. Şirket, uygulamanın 10’dan fazla çalışanı olduğunu, yaklaşık 265.400 müşterisiye sahip olduğunu, bunun yüzde 354 büyüdüğünü söylüyor ve yeni müşteriler için 175.000 lisans eklediğini söylüyor. Kullanımdaki bu önemli artış, maliyetlerde önemli bir artışla birlikte gerçekleşti.

Zoom

Zoom, kullanıcıları korumak için hızla değişiklik yapıyor

Pandemi ilan edildiğinden beri uygulamanın kazanç raporu, şirketin görüntülü sohbet yazılımı, iş toplantıları ve dünyanın çoğu yerinde sıkışmışken aileniz ve arkadaşlarınızla iletişimde kalmak için fiili bir araç haline geldiği için şirketin nasıl performans gösterdiğine daha derin bir bakış sunuyor.  Uygulamanın aylık kullanımı neredeyse 300 milyona ulaştı.

Aynı zamanda, Zoom güvenlik uygulamalarında inanılmaz bir inceleme ile karşı karşıya kaldı. Şirket, görüntülü sohbetler şifrelenmediği için ağır ibr şekilde eleştrildi.

Şirket, uygulamanın güvenlik açıklarını elden geçirirken 90 günlük bir özellik dondurması oluşturarak kullanıcılara yanıt verdi. Kişilerin davetsiz ziyaretlere katılması gibi tehlikeli özelliklerden bazıları düzeltildi veya geliştirildi. Gerçek uçtan uca şifreleme gibi diğer özellikler üzerinde ise çalışılıyor. Mayıs ayında, Zoom kimlik hizmeti başlangıç ​​Keybase satın aldı ve mühendislerini uçtan uca şifreleme çözümü üzerinde çalışmaya yönlendirdi.

Şimdilik, uygulamanın en önemli önceliği sadece sunucularını güncel tutmak dedi Yuan, “…çünkü pek çok kişi bağlantıda kalmak için Zoom’a güveniyor.

Şirketin hisseleri son birkaç ayda üç katına çıktı ve bugünkü kazançlardan önce yıl başında yaklaşık 68$’dan 200$’a yükseldi. Şirket, Nisan 2019’da hisse başına 36$ karşılığında halka açıldı.

Diğer Otağ içeriklerine göz atmak için buraya tıklayın. Ayrıca, bizi Instagram ve Twitter üzerinden takip etmeyi unutmayın!